S cieľom uľahčiť používanie webovej stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Informácie a nastavenia nájdete tu.

Tel: 07:00h - 15:00h + 421 918 046 176 - pracovné dni    tifantex.cz    tifantex.sk





iMeteo.sk

Potrebujete poradiť?

0918 046 176 (po-pia: 07:00-15:00h)
podpora(a)tifantex.sk
TifanTEX s.r.o., Lehota pri Nitre, 951 36
Vzorková predajňa (po-pia: 07:00-16:00h)



Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky internetového obchodu www.tifantex.sk

Čl. 1  Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky, ktorých súčasťou je reklamačný poriadok (ďalej ako „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom, ktorým je spoločnosť: TifanTEX, s.r.o. so sídlom: Lehota 623, 951 36 Lehota, IČO: 45955824, DIČ: 2023161525, IČ DPH: SK2023161525, zapísaná v: Obchodný register Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 28004/N (ďalej len „obchodník“) a  kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke www.tifantex.sk ako elektronického obchodu obchodníka. (ďalej len „internetový obchod“).

1.2  Kontaktné údaje obchodníka:

Obchodné meno:                                                          

Korešpondencia:

Výdajné miesto:    

Tel. kontakt:                

E-mail: 

Bankové spojenie:

TifanTEX, s.r.o.

Lehota 623, 951 36 Lehota

Lehota 623, 951 36 Lehota

+421 918 046 176

podpora@tifantex.sk

IBAN: SK38 0900 0000 0050 5237 2650

1.3  Pre účel týchto obchodných podmienok sa:

- spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania,
- podnikateľom rozumie osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, alebo ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, alebo ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu a ktorá koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti a nakupuje tovar v súvislosti s jej podnikateľskou činnosťou,
- kupujúcim rozumie spotrebiteľ alebo podnikateľ, ktorý nakupuje tovar od obchodníka,
- kúpnou zmluvou rozumie každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára obchodník s kupujúcim,
- tovarom rozumie predmet kúpy, ak predmetom kúpy nie je služba

1.4 V prípade, že je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákonom č. 40/1964 Zb.  Občiansky zákonník, všetky v platnom znení.

1.5 V prípade, že je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

1.6  Obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy medzi obchodníkom na jednej strane a kupujúcim na strane druhej. Tieto obchodné podmienky sa riadia výhradne platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s tým, že tieto obchodné podmienky a ich ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu a na všetky vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a vytknutí vady tovaru.

1.7  Kupujúci objednaním tovaru od obchodníka súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a to zakliknutím políčka na konci objednávkového formulára so znenímBol som oboznámený s obchodnými podmienkami a beriem na vedomie spracovanie osobných údajov“.

1.8 Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa najmä zodpovednosti za vady, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:

- o hlavných vlastnostiach tovaru v rozsahu primeranom druhu a povahe produktu informoval na príslušnej katalógovej stránke internetového obchodu,

- o obchodnom mene a ďalších potrebných identifikačných údajov obchodníka informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu  a v bode 1.1  týchto obchodných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu ,

- o telefónnom čísle a elektronickej pošte obchodníka a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt kupujúceho s obchodníkom informoval na príslušnej podstránke internetového obchodu a v bode 1.2 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o adrese obchodníka, na ktorej môže kupujúci uplatniť práva zo zodpovednosti za vady produktu informoval v bode 6.5 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o práve podať sťažnosť alebo iný podnet a  poučení o práve spotrebiteľa podať obchodníkovi žiadosť o nápravu prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov, vrátane uvedenia odkazu na webové sídlo na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov  informoval v čl. 8 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o predajnej cene jednotlivého tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, ktorá je jednoznačne a ľahko čitateľným spôsobom vyznačená informoval na príslušnej katalógovej stránke internetového obchodu a o výslednej konečnej cene za objednávku, vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, poplatku za dodanie a všetkých ostatných poplatkov spojených s objednávkou informoval v  objednávkovom formulári v rámci objednávky vytvorenej prostredníctvom internetového obchodu a následne aj v akceptácii objednávky,

- o platobných podmienkach, dodacích podmienkach a o lehote, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať tovar informoval v čl. 3 a 4 týchto obchodných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o právach a povinnostiach zmluvných strán spojených so zodpovednosťou za vady a o existencii a dĺžke trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vady informoval v čl. 6 týchto obchodných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu; obchodník zároveň poskytol samotný formulár na vytknutie vady ako prílohu č.1 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o informácii o práve spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy v zmysle zákona č.  108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, o podmienkach, lehotách a postupe pri uplatňovaní práv na odstúpenie od zmluvy informoval v čl. 5 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu. Obchodník spotrebiteľa taktiež riadne informoval o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy vyplneným poučením, ktoré sa nachádza ako príloha č.2 v týchto obchodných  podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o informácii o práve spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy v zmysle zákona č.  40/1964 Zb. Občiansky zákonník, o podmienkach, lehotách a postupe pri uplatňovaní práv na odstúpenie od zmluvy informoval v čl. 6 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu.,

- o poskytnutí formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zmysle zákona č.  108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov informoval v čl. 5.4 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu; obchodník zároveň poskytol samotný formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy ako prílohu č.3 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o informácii, že ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru obchodníkovi a ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty informoval v bode 5.5 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy informoval v bode 5.8 týchto obchodných  podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu,

- o úkonoch potrebných na uzatvorenie kúpnej zmluvy tak, že tieto úkony popísal v čl. 2 týchto obchodných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetového obchodu.

Čl. 2  Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

2.1 Návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy prezentuje obchodník zverejnením jednotlivého tovaru na internetovom obchode. Kupujúci tento návrh prijme vyplnením a odoslaním objednávkového formulára na internetovom obchode, čím uzatvoril s obchodníkom kúpnu zmluvu, predmetom ktorej je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok uvedených v tejto objednávke (ďalej len „objednávka“). Po prijatí objednávky obchodník bezodkladne doručí  kupujúcemu potvrdenie o doručení objednávky, na vznik kúpnej zmluvy toto potvrdenie nemá vplyv.

 

2.2  Potvrdenie o prijatí objednávky obsahuje najmä údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, údaje o cene tovaru, údaje o dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar doručený, prípadne iné doplňujúce údaje podľa platnej legislatívy.

2.3 Na e-mailovú adresu kupujúceho mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

2.4 Podľa novely zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúre). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, kedy kupujúci tovar ešte neprijal a nezaplatil.

Čl. 3  Dodanie tovaru a platby

3.1  Z kúpnej zmluvy vznikne obchodníkovi povinnosť predmet kúpy kupujúcemu odovzdať a kupujúcemu povinnosť predmet kúpy prevziať a zaplatiť zaň obchodníkovi dohodnutú cenu.

3.2  Obchodník dodá kupujúcemu predaný tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Štandardná dodacia doba na jednotlivý tovar je 1 až 3 pracovné dní.

3.3  Miestom dodania tovaru je miesto uvedené kupujúcim v objednávkovom formulári.

3.4  Tovar  je dodaný v okamihu, keď ho prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, alebo keď ho obchodník odovzdá prepravcovi, ktorého poveril kupujúci mimo možností prepravy, ktoré ponúkol kupujúcemu obchodník.

3.5  Tovar sa ďalej považuje za dodaný okamihom, keď kupujúci  alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

- tovary objednané v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
- dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
- tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

3.6  Kupujúci si pri objednávke vyberie vhodnú formu zaplatenia kúpnej ceny tovaru obchodníkovi z týchto ponúkaných možností:

- Platba prepravcovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru (dobierka),
- Platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru na výdajnom mieste,
- Platba prevodným príkazom,
- Platba kartou online prostredníctvom platobnej brány Comgate.

3.7 Kupujúci si pri objednávke vyberie vhodnú formu dodania tovaru z týchto ponúkaných možností:

- Packeta Slovakia s. r. o. – doručenie na výdajné miesto / vybraný Z-BOX,
- Slovenská pošta, a.s. – doručenie na adresu kupujúceho,
- Slovenská pošta, a.s. – doručenie na vybranú poštu,
- Slovak Parcel Service s.r.o. – doručenie na adresu kupujúceho,
- Osobný odber na adrese výdajného miesta.

3.8  V prípade objednávky do Českej Republiky je doručenie objednaného tovaru realizované prostredníctvom doručovateľa PPL CZ s.r.o..

3.9 V prípade, ak si kupujúci objedná tovar v hodnote kúpnej ceny prevyšujúcej 49,- EUR vrátane DPH, náklady spojené s doručením tovaru znáša obchodník.

3.10  Okamihom dodania tovaru prechádza na kupujúceho vlastnícke právo k predanému tovaru, nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty tovaru.

3.11 Bod 3.9 sa nevzťahuje na objednávky, ktoré sa doručujú do Českej Republiky.

3.12 Viac informácií o dodacích a platobných podmienkach nájdete TU.

 

Čl. 4  Kúpna cena a poplatky spojené s kúpou tovaru

4.1 Výsledná konečná kúpna cena za kupujúcim vybraný tovar je uvedená na konci objednávkového formulára vytvoreného v rámci objednávky prostredníctvom internetového obchodu a je uvedená vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, poplatku za dodanie a všetkých ostatných poplatkov spojených s objednávkou. Táto výsledná konečná kúpna cena je taktiež uvedená v potvrdení objednávky.

4.2  Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

4.3. V prípade, ak kupujúci zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka.

4.4 V prípade, ak kupujúci nezaplatí obchodníkovi celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na kupujúcim uvedené miesto a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za tovar v splátkach, obchodník je oprávnený odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu.

Čl. 5   Odstúpenie od kúpnej zmluvy (len spotrebiteľ)

5.1  Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom internetového obchodu do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.

5.2  Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 5.1 týchto obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.

5.3   Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

5.4  Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi tieto platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky. Obchodník však nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.

5.4  Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe, v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, alebo zaslaním e-mailu na adresu uvedenú v bode 1.2 týchto obchodných podmienok. Spotrebiteľ k tomuto účelu môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza k stiahnutiu na konci týchto obchodných podmienok uverejnených na príslušnej podstránke internetového obchodu.

5.5 Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, znáša aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

5.6  Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

5.7  Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

5.8   Spotrebiteľ  nemá právo na odstúpenie od Zmluvy ktorej predmetom je:

- dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
- dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
- dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

5.9  Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru;

5.10 Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.

Čl. 6   Zodpovednosť za vady a vytknutie vady (Reklamačný poriadok)

6.1  Obchodník zodpovedá kupujúcemu za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Ak je predmetom kúpy použitý tovar, obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do jedného roka od dodania tovaru.

6.2.Obchodník spĺňa všeobecné požiadavky na tovar tým, že je tovar najmä:

- vhodný na všetky účely, na ktoré sa tovar rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo na kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované,
- zodpovedá opisu a kvalite, ktoré obchodník deklaruje spotrebiteľovi pred uzavretím zmluvy,
- dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ktoré môže spotrebiteľ dôvodne očakávať a
- dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť, aké sú bežné pre vec rovnakého druhu a aké môže spotrebiteľ dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predanej veci a s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenie obchodníka alebo inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu alebo v ich mene, a to najmä pri propagácii veci alebo na jej označení; za výrobcu sa považuje zhotoviteľ veci, dovozca veci na trh Európskej únie z tretej krajiny alebo iná osoba, ktorá sa označuje za výrobcu tým, že na vec umiestni svoje meno, ochrannú známku alebo iné rozlišujúce označenie.

6.3.Obchodník spĺňa dohodnuté požiadavky na tovar tým, že tovar najmä:

- zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v kúpnej zmluve,
- je vhodný na konkrétny účel, s ktorým kupujúci oboznámil obchodníka najneskôr pri uzavretí zmluvy a s ktorým obchodník súhlasil,
- vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel,
- vyznačuje sa ďalšími vlastnosťami vymedzenými v kúpnej zmluve,
- je dodaný so všetkým príslušenstvom vymedzeným v kúpnej zmluve,
- je dodaný s návodom na použitie vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ako bolo vymedzené v kúpnej zmluve.

6.4  Predaný  tovar má vady, ak nie je v súlade so všeobecnými požiadavkami a s dohodnutými požiadavkami. Predaný tovar má ďalej vady, ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami, keď obchodník pri uzavretí zmluvy výslovne oboznámil kupujúceho, že určitá vlastnosť tovaru nezodpovedá všeobecným požiadavkám a kupujúci s nesúladom výslovne a osobitne súhlasil.

6.5  Vytknutie vady si môže kupujúci uplatniť písomne na adrese obchodníka: Lehota 623, 951 36 Lehota, alebo elektronicky prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.2 týchto obchodných podmienok. Na tento účel môže kupujúci využiť vzorový formulár, ktorý sa nachádza k stiahnutiu na konci týchto obchodných podmienok uverejnených na príslušnej podstránke internetového obchodu.

6.6  Ak si spotrebiteľ uplatní právo na vytknutie vady, obchodník mu bezodkladne poskytne písomné potvrdenie o vytknutí vady. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.

6.7  Ak spotrebiteľ vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú obchodník odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.

6.8  Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady tovaru.

6.9  Spotrebiteľ má v rámci uplatnenia si nároku na odstránenie vady okrem iného právo najmä na:

- odstránenie vady tovaru opravou
- výmenu tovaru
- primeranú zľavu z kúpnej ceny
- odstúpenie od kúpnej zmluvy

6.10  Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil obchodníkovi značné ťažkosti.

6.11 Obchodník sa zaväzuje po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu opraviť alebo vymeniť vadný tovar v čo najkratšom čase, ktorý potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru s prihliadnutím na povahu tovaru a povahu a závažnosť vady. Obchodník sa ďalej zaväzuje vadu opraviť alebo vadný tovar vymeniť bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý spotrebiteľ vec požadoval.

6.12  Na účely opravy alebo výmeny spotrebiteľ odovzdá alebo sprístupní tovar obchodníkovi. Náklady prevzatia veci znáša obchodník.

6.13 Obchodník dodá spotrebiteľovi opravený tovar na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu spotrebiteľ dodal vadný tovar, ak sa strany nedohodnú inak.

6.14  Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa druhej vety bodu 6.10 týchto obchodných podmienok.

6.15 Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak:

- obchodník tovar neopravil ani nevymenil,
- obchodník tovar neopravil ani nevymenil v súlade s bodom 6.12 týchto obchodných podmienok,
- obchodník odmietol odstrániť vadu podľa bodu 6.14 týchto obchodných podmienok,
- tovar má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene,
- vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
- obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.

6.16 Pri posudzovaní práva spotrebiteľa na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa odseku 6.15 písmeno d) a e) týchto obchodných podmienok sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota tovaru, povaha a závažnosť vady a možnosť od spotrebiteľa objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť obchodníka vadu odstrániť.

6.17 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 6.15 týchto obchodných podmienok, ak sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie obchodník,

6.18  Ak sa zmluva týka kúpy viacerých kusov tovaru, spotrebiteľ môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnému tovaru. Vo vzťahu k ostatnému zakúpenému tovaru môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatný tovar bez vadného tovaru.

6.19  Obchodník po odstúpení od zmluvy podľa bodu 6.15 týchto obchodných podmienok vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru obchodníkovi, alebo po preukázaní, že spotrebiteľ zaslal tovar obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu spotrebiteľovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša obchodník.

6.20   Obchodník po odstúpení od zmluvy spotrebiteľom podľa bodu 6.15 nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním tovaru a na odplatu za bežné užívanie tovaru pred odstúpením od kúpnej zmluvy.

6.21 Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa podmienka uvedená v bode 6.8 týchto obchodných podmienok nevzťahuje. Spotrebiteľ má voči obchodníkovi ďalej právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Spotrebiteľ musí toto právo uplatniť u obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.

Čl. 7  Spotrebiteľská záruka

7.1  Výrobca alebo obchodník môže poskytnúť spotrebiteľovi spotrebiteľskú záruku, ktorou sa zaviažu vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu, vymeniť alebo opraviť predaný tovar alebo zabezpečiť jeho údržbu nad rozsah práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady. Spotrebiteľ má právo požadovať od výrobcu alebo obchodníka, ktorý poskytol spotrebiteľskú záruku, plnenie zo spotrebiteľskej záruky za podmienok uvedených v záručnom liste alebo v súvisiacej reklame dostupnej v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy alebo pred jej uzatvorením.
7.2  Spotrebiteľ má počas trvania spotrebiteľskej záruky práva na odstránenie vady podľa bodu 6.9 týchto obchodných podmienok, ak výrobca alebo obchodník neposkytol v spotrebiteľskej záruke na životnosť výhodnejšie podmienky.

Čl. 8.  Alternatívne riešenie sporov a podávanie podnetov

8.1  Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho vytknutie vady tovaru, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona č. 391/2015 Z.z. Subjektami alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona č. 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona č. 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov, ktorá je dostupná online na nasledovnom odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

8.2  Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho z kúpnej zmluvy alebo súvisiaceho s kúpnou zmluvou.
8.3  Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20,00 €. Podrobnejšie informácie o celej problematike nájdete v Zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a v Nariadení Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 524/2013.
8.4 Spotrebiteľ má ďalej právo podať podnet orgánu dohľadu v oblasti ochrany spotrebiteľa ak sa domnieva, že boli porušené práva alebo právom chránené záujmy spotrebiteľa. Kontaktné údaje dozorného orgánu sú:

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 037/772 02 16
http://www.soi.sk
webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

Čl. 9  Podmienky zasielania elektronických faktúr

9.1  Elektronická faktúra je v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z. daňovým dokladom.
9.2 Elektronická faktúra je riadna faktúra vystavená podľa § 74 Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z., ktorú obchodník vystaví elektronicky a pošle ju kupujúcemu len elektronickou poštou ako osobitný súbor vo formátoch .pdf alebo .xml alebo v inom vhodnom formáte určenom obchodníkom (ďalej len ako „elektronická faktúra“).
9.3 Kupujúci akceptovaním týchto obchodných podmienok súhlasí s tým, že mu bude elektronická faktúra zaslaná na ním uvedený e-mail v objednávkovom formulári bezodkladne po prijatí platby.
9.4 Elektronická faktúra sa považuje za doručenú dňom odoslania. V prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry prostredníctvom elektronickej pošty.
9.5 Kupujúci je oprávnený odvolať súhlas o zasielaní elektronickej faktúry písomným alebo elektronickým oznámením obchodníkovi. Odvolanie je účinné dňom doručenia oznámenia.

Čl. 10  Vytvorenie užívateľského konta

10.1 Vytvorením užívateľského konta sa rozumie zaregistrovanie individuálneho  používateľského konta prostredníctvom internetového obchodu obchodníka (ďalej len „registrácia“). Registrácia je dobrovoľná a je bezplatná. Registrácia nie je podmienkou pre vytvorenie objednávky a uzatvorenie kúpnej zmluvy a žiadnym spôsobom neovplyvňuje konečnú kúpnu cenu.
10.2.   Zaregistrovaný užívateľ môže  kedykoľvek požiadať obchodníka o výmaz užívateľského konta, k tomuto účelu použije kontaktné údaje obchodníka uvedené v bode 1.2 týchto obchodných podmienok

Čl. 11 vernostný program  „TifanTEX Club“

11.1 Vernostný program „TifanTEX Club“ je spotrebiteľský bodový zľavový systém, ktorý je sprístupnený každému registrovanému užívateľovi.
11.2 Vernostný program funguje na princípe získavania bodov, pričom:

- za každé 1,- EUR vrátane DPH z kúpnej ceny tovaru získa kupujúci 1 bod,
- za každých 30 bodov si vie kupujúci uplatniť zľavu 1,- EUR vrátane DPH na ďalšiu objednávku.

11.3 Bodu nemajú expiráciu a ich aktuálny počet vidí zaregistrovaný užívateľ vo svojom konte v platforme internetového obchodu.
11.4 Body si vie kupujúci uplatniť pri tvorbe objednávky v „košíku“.
11.5 Body sa dajú uplatniť výhradne na kúpnu cenu tovaru. Uplatnenie zľavy na výšku ceny dopravy nie je možné.
11.6 Viac informácií o vernostnom programe nájdete TU.
11.7 Obchodník si ďalej vyhradzuje právo nepravidelne zverejňovať tzv. zľavové kupóny, vďaka ktorým získa kupujúci % zľavu na objednávku, pri ktorej predmetný zľavový kupón využije. Zľavový kupón zadáva kupujúci pri tvorbe objednávky v „košíku“ a je možné ho využiť len jeden krát. Pre viac informácií o zľavových kupónoch kliknite TU.

Čl. 12 Hodnotenie produktov (Recenzie)

12.1  V prípade zverejňovania spotrebiteľských hodnotení, obchodník tieto hodnotenia overuje a má zavedené príslušné postupy na posúdenie ich pravosti. Každé zverejnené hodnotenie kontroluje predávajúci individuálne a jeho pravosť overuje na základe predložených dokladov o kúpe konkrétneho tovaru. Ak sa preukáže, že údaje uvedené v hodnotení a získané počas preverovania nesúvisia s príslušnou objednávkou, takéto hodnotenie je odstránené. Za vystavenie hodnotenia alebo jeho stiahnutie obchodník neponúka žiadne  výhody. Vzhľadom na uvedené obchodník zaručuje, že hodnotenia dostupné na internetovom obchode sú overené a autentické a vyjadrujú reálne skúsenosti s nakupovaním. Hodnotenia internetového obchodu môžu byť zobrazované na stránkach iných subjektov. V týchto prípadoch dôveryhodnosť a autenticitu hodnotení posudzujú tieto subjekty podľa svojich pravidiel.

Čl. 13 Zasielanie dotazníkov v rámci programu „Overené zákazníkmi“

Účel spracúvania osobných údajov:

Ako súčasť nášho záväzku zlepšovať služby a rozumieť Vašim potrebám, zasielame Vám, našim zákazníkom, dotazníky spokojnosti prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v našom e-shope. Tieto dotazníky sú súčasťou programu 'Overené zákazníkmi', do ktorého je náš e-shop zapojený, a  ktorý nám umožňuje získavať a spracovávať  reakcie od  zákazníkov prostredníctvom automatizovanej elektronickej komunikácie, formou dotazníkov, ktoré sú zasielané a následne zákazníkmi vyplňované s cieľom vyhodnocovania spätnej väzby zákazníkov. Informácie, ktoré získavame, nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a posúdenie nášho trhového postavenia.

Na zasielanie dotazníkov, zber, vyhodnocovanie spätnej väzby zákazníkov a analýzu trhového postavenia využívame služby Sprostredkovateľa, ktorým je Heureka Group a.s.. Táto spoločnosť zodpovedá za generovanie dotazníkov a spracovanie získaných odpovedí. Využitie Sprostredkovateľa nám umožňuje efektívne spracúvať získané údaje a poskytovať relevantné informácie na zlepšenie našich služieb a marketingových stratégií.

Dotknuté osoby alebo kategória dotknutých osôb: Zákazníci, ktorí nakúpili tovar alebo službu v našom e-shope.
Kategória osobných údajovBežné osobné údaje.
Zoznam alebo rozsah osobných údajov: E-mailová adresa, informácie o kúpenom tovare.

Právny základ spracúvania osobných údajov:

Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR): Spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na základe oprávneného záujmu Prevádzkovateľa, ktorým je zisťovanie spokojnosti zákazníkov Prevádzkovateľa s nákupom v  e-shope.

Spracúvanie je vykonávané v súlade s platnými právnymi predpismi:

- Zákon o elektronických komunikáciách, ktorý reguluje podmienky pre vykonávanie priameho marketingu (§ 116 zákona č. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách).
- Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
- Všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR).

Príjemcovia alebo kategória príjemcov, ktorým budú osobné údaje poskytnuté:

Spoločnosť Heureka Group a.s.,  Karolínská 706/3, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 07 822 77
pôsobí ako Sprostredkovateľ spracúvania osobných údajov v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Spoločnosť spracúva osobné údaje na základe Zmluvy o spracúvaní osobných údajov Sprostredkovateľom, ktorej predmetom je plnenie úloh Sprostredkovateľa. Poskytujeme jej e-mailovú adresu zákazníka a informácie o kúpenom tovare, ktoré sú používané výlučne na účely zasielania a vyhodnocovania dotazníkov. Všetky aktivity sú vykonávané v súlade s článkom 28 Nariadenia GDPR. Osobné údaje dotknutých osôb nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely. 

Iný oprávnený subjekt:
Oprávnený subjekt podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a GDPR, zahŕňa:

- Kontrolné a dozorné orgány: Orgány, vrátane Úradu na ochranu osobných údajov, ktoré môžu vyžadovať prístup k osobným údajom pre kontrolné a dozorné úlohy.
- Súdy a orgány trestného konania: Majú prístup k osobným údajom v rozsahu potrebnom pre vyšetrovania, súdne konania a právne procesy.
- Slovenská obchodná inšpekcia: Orgán dozoru nad spotrebiteľskou legislatívou, oprávnený vykonávať kontrolu osobných údajov.
- Iné zákonom oprávnené subjekty: Štátne a verejné inštitúcie s právomocou spracúvať osobné údaje na základe zákona, ako napr. daňové úrady a sociálne zabezpečenia.

- do tretích krajín: Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín.
- do medzinárodných organizácií: Osobné údaje nie sú poskytované do medzinárodných organizácií.

Zverejňovanie osobných údajov:

Prevádzkovateľ osobné údaje nezverejňuje.

Doba uchovávania / kritérium jej určenia:

Spracúvanie osobných údajov na vyššie uvedené účely trvá:

  1. Do podania námietky proti zasielaniu elektronickej pošty na účely priameho marketingu v súlade s § 116 ods. 3 zákona č. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách. Zákazníkom je poskytnutá možnosť jednoducho a bezplatne kedykoľvek odmietnuť zasielanie e-mailov na tieto účely. Táto možnosť zahŕňa odmietnutie použitia ich kontaktných údajov už v čase ich získavania a pri každej doručenej správe, pokiaľ zákazník takéto použitie predtým neodmietol.
  1. Prevádzkovateľ aktívne a zreteľne ponúka túto možnosť zákazníkom aspoň na jednej zo stránok, ktoré sú súčasťou objednávkového procesu e-shopu.
  2. Zákazníci majú možnosť odmietnuť zasielanie dotazníkov počas každého zasielania e-mailu s dotazníkom prostredníctvom odkazu na odhlásenie. V prípade odmietnutia dotazníkov cez tento odkaz, ich e-mailová adresa je okamžite pridaná do 'Zoznamu opt-out', a žiadne ďalšie dotazníky im nebudú zasielané.
  1. Do podania námietky proti spracúvaniu osobných údajov podľa GDPR. Táto námietka môže byť vyjadrená kedykoľvek a zahŕňa právo namietať proti spracúvaniu, ktoré sa týka dotknutej osoby na základe článku 6 ods. 1 písm. e) alebo f). Ak dotknutá osoba uplatní priamo u Prevádzkovateľa námietku voči spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania, osobné údaje sa už na také účely nesmú spracúvať.
  2. Najviac po dobu 5 rokov od začatia spracúvania osobných údajov na uvedené  účely spracúvania.

Doba a podmienky spracúvania osobných údajov Heurekou:

Heureka Group a.s. spracúva osobné údaje počas platnosti zmluvy o spolupráci v programe 'Overené zákazníkmi'.  Ak zákazník namieta, odmietne ďalšie zasielanie dotazníkov cez odkaz v dotazníku, jeho e-mailová adresa je okamžite pridaná do 'Zoznamu opt-out'. Heureka musí po ukončení zmluvy vymazať alebo anonymizovať všetky osobné údaje do 30 dní, pokiaľ zákazník nevyžiada kópiu údajov alebo právne predpisy nevyžadujú ich ďalšie uchovávanie.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať zásady spracúvania osobných údajov, ktoré zahŕňajú:

- Osobné údaje poskytnuté dotknutou osobou budú spracúvané iba v rozsahu nevyhnutnom na dosiahnutie stanovených účelov. V prípade, že účel spracúvania osobných údajov odpadne, tieto údaje budú bezodkladne vymazané.
- Prevádzkovateľ pravidelne reviduje uchovávané osobné údaje, aby zabezpečil, že ich uchovávanie je naďalej opodstatnené. Údaje, ktoré už nie sú potrebné alebo ktorých doba uchovávania uplynula, budú bezpečne vymazané alebo anonymizované.
- Dotknutá osoba bude informovaná o novom účele a právnom základe spracúvania osobných údajov, ak dôjde k zmene pôvodne stanoveného účelu. Tým sa zabezpečí, že všetky zmeny v spracúvaní údajov budú pre dotknuté osoby plne transparentné.
- Osobné údaje budú spracúvané len na vymedzený a oprávnený účel a nebudú ďalej spracúvané spôsobom nezlučiteľným s týmto účelom.
- Osobné údaje musia byť správne a aktualizované. Prevádzkovateľ zabezpečí opravu nesprávnych údajov bezodkladne po tom, čo sa o nesprávnosti dozvie.
- Osobné údaje budú chránené pred neoprávneným prístupom, spracovaním, zničením alebo stratou. Prevádzkovateľ je povinný nahlásiť závažné incidenty príslušnému úradu.
- Prevádzkovateľ je zodpovedný za dodržiavanie zásad spracúvania osobných údajov a musí byť schopný preukázať súlad s týmito zásadami na požiadanie úradu.

Technické a organizačné bezpečnostné opatrenia:

Prevádzkovateľ implementoval rozsiahle organizačné a technické opatrenia na ochranu osobných údajov, ktoré sú detailne zdokumentované v interných predpisoch. Tieto opatrenia pokrývajú fyzickú a objektovú bezpečnosť, informačnú bezpečnosť, šifrovú ochranu informácií, personálnu a administratívnu bezpečnosť, ako aj ochranu citlivých informácií. Sú navrhnuté tak, aby efektívne predchádzali neoprávnenému prístupu a zabezpečovali komplexnú ochranu osobných údajov v rámci organizácie. Realizácia týchto opatrení sa riadi presne definovanými právomocami a povinnosťami, ktoré sú uvedené v bezpečnostnej politike prevádzkovateľa.

Dôkaz oprávneného záujmu Prevádzkovateľa (podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR):

Prevádzkovateľ má oprávnený záujem na zasielaní dotazníkov spokojnosti zákazníkov prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Cieľom je zber a analýza spätnej väzby, ktoré umožňujú zlepšovanie služieb a produktovej ponuky. Zákazníci majú možnosť jasne a výslovne vyjadriť námietku proti prijímaniu dotazníkov a proti spracúvaniu ich osobných údajov na tento účel. Tento proces je plne transparentný a poskytuje zákazníkom možnosť aktívneho rozhodnutia, čím minimalizuje vplyv na ich súkromie a zároveň dodržiava zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.

Informácie o  existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania:

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že na základe poskytnutých osobných údajov nedochádza k automatizovanému individuálnemu rozhodovaniu vrátane profilovania.

Práva dotknutej osoby:

Právo na prístup - získať potvrdenie o spracúvaní údajov a prístup k nim.
Právo na opravu - opraviť nepresné alebo doplniť neúplné údaje.
Právo na vymazanie (právo byť zabudnutý) - požiadať o vymazanie údajov, okrem prípadov, keď sú osobné údaje povinne archivované.
Právo na obmedzenie spracúvania - požiadať o obmedzenie spracúvania údajov v určitých situáciách.
Právo na prenosnosť údajov - toto právo nemá dotknutá osoba pri právnom základe spracúvania podľa čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR, a taktiež pri právnom základe podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR.
Právo podať sťažnosť - podať sťažnosť dozornému orgánu, ak sa domnieva, že spracovanie osobných údajov je v rozpore s GDPR.

Dotknutá osoba má právo kedykoľvek podať námietku – z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka, ktoré je vykonávané na základe článku 6 ods. 1 písm. e) alebo f) vrátane namietania proti profilovaniu založenému na uvedených ustanoveniach. Ak sa osobné údaje spracúvajú na účely priameho marketingu, dotknutá osoba má právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu osobných údajov na účely takéhoto marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu na účely priameho marketingu, osobné údaje sa už na také účely nesmú spracúvať.

Možnosť namietať proti zasielaniu dotazníkov:

Zákazníci majú možnosť kedykoľvek jednoducho a bezplatne vyjadriť námietku proti zasielaniu dotazníkov spokojnosti. Táto možnosť námietky je zákazníkom jasne ponúkaná pri každej objednávke v našom internetovom obchode  a v každom e-maile obsahujúcom dotazník.

Vaše právo na námietku proti spracúvaniu osobných údajov si môžete uplatniť u nás  kedykoľvek,  a to písomnou formou alebo elektronicky doručením vašej žiadosti na uvedené kontaktné údaje Prevádzkovateľa, alebo  kliknutím na odkaz na odhlásenie, ktorý je umiestnený v každom marketingovom e-maile alebo priamo v dotazníku.

Čl. 14  Ochrana osobných údajov

14.1 Plne rešpektujeme súkromie našich zákazníkov. Pre vybavenie objednávky je však nevyhnutné spracúvať určité osobné údaje. Internetový obchod taktiež spracúva súbory Cookies. Pre lepšie pochopenie, za akým účelom a na akých právnych základoch spracúvame Vaše osobné údaje si prečítajte kompletné vyhlásenie Ochrany osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES a Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré nájdete TU.

Čl. 15  Záverečné ustanovenia

15.1  Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto obchodných podmienkach je splnená umiestnením oznámenia na internetovom obchode obchodníka.
15.2 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu vytvorením a odoslaním  objednávky prostredníctvom internetového obchodu.
15.3   Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť od 1.7.2024

Príloha č. 1: Formulár na vytknutie vady tovaru si môžete stiahnuť TU

Príloha č. 2: Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť TU

Príloha č. 3: Informácie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť TU

Predaj tovaru s obmedzením


Podl'a platných zákonov je nákup niektorých typov tovaru obmedzený dosiahnutím veku 18-tich rokov, resp. výnimkou, udeľovanou ministerstvom vnútra podľa § 8 ods. 2 zákona č. 190/2003 Z. z. o strelných zbraniach a strelive a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov( ďalej len zákon ).

Ide o nasledujúce skupiny tovarov:

•       zbrane a strelivo kategórie A ( § 4 zákona ),
•       zbrane kategórie B ( § 5 zákona ), podliehajúce povoľovaciemu konaniu a evidenčnej povinnosti podľa tretej, štvrtej a šiestej časti zákona,
•       zbrane kategórie C ( § 6 zákona ), podliehajúce povoľovaciemu konaniu a evidenčnej povinnostipodľa tretej, štvrtej a šiestej časti zákona,
•       zbrane kategórie C ( § 7 zákona ), podliehajúce evidenčnej povinnosti podľa § 37 zákona,
•       prostriedky sebaobrany (obranné spreje, obušky, boxery, tonfy a iné produkty)


Podľa § 2 ods. 1 písm. a) zákona sa rozumie zbraňou prenosné zariadenie, ktoré vystreľuje, je konštruované alebo môže byť upravené tak, aby vystreľovalo strelu, a ktorého princípom funkcie je okamžité uvoľnenie energie pri výstrele; za zbraň sa považuje aj jej hlavná časť, súčasť zbrane, replika zbrane a napodobenina zbrane. K nákupu týchto typov tovaru v našom internetovom obchode je preto nutné: poslat’(čitatel’nú) fotokópiu obidvoch strán občianskeho preukazu: e-mailom na adresu: objednavky@tifantex.sk 

Bez splnenia vyššie uvedených podmienok nemóže byť objednávka obsahujúca ktorýkoľvek z vyššie uvedených typov tovaru vybavená a bude stornovaná. Na základe dohody s predávajúcim je možné takúto objednávku vybavit' bez sporných položiek. Všetky dodatočne poskytnuté osobné údaje sú považované za doverné a je s nimi zaobchádzané podl'a ustanovení, uvedených v odstavci Ochrana osobných údajov zákazníkov a podľa zákona o ochrane osobných údajov. Pred dokončením a odoslaním objednávky je zákazník poučený o povinnosti uviesť do objednávky správne a platné údaje a ich zadaním a potvrdením objednávky zákazník potvdzuje skutočnosť, že bol o tejto skutočnosti poučený a berie na vedomie, že za prípadné zadanie nesprávnych a neplatných údajov preberá plnú zodpovednosť. Zbrane, strelivo a pyrotechnika sa nemôžu zasielať poštou či inou prepravnou službou a po ich objednaní je nutný osobný odber na Našom výdajnom mieste

Akustické zbrane
Akustické zbrane predávané našou spoločnosťou sú upravené podľa zákonov Slovenskej Republiky. Všetky sú dodávané s protokolmi o novom kusovom overení zbraní potvrdzujúcom zmenu druhu zbrane z jej originálnej verzie na akustickú zbraň. Dokumenty sú k dispozícii aj v anglickom jazyku. Na kúpu je potrebné mať 18 rokov a potvrdiť to zaslaním kópie dokladu totožnosti na našu adresu alebo mailovú adresu. Doklad treba zaslať iba pri prvej kúpe. Je nevyhnutné, aby sa zákazník uistil, že tento druh zbraní je legálny v jeho krajine. Ak je potrebné registrovať túto zbraň, odporúča sa to dodržať a riadiť sa podľa zákonov príslušnej krajiny. Uvedené zbrane nepredávame mimo územia EU

UPOZORNENIE !!!

od 1.7.2015 platí novelizácia zákona 190/2003 Z. z  ohľadne expanzných zbraní ( kategória D). Expanznú zbraň zakúpenú po tomto dátume treba do 7 dni po kúpe prihlásiť na príslušnom ORPZ. Expanzné zbrane nemožno posielať poštou , alebo iným spôsobom fyzickým osobám-len osobný odber na výdajnom mieste, alebo možné poslať najbližšiemu oprávnenému obchodníkovi vo Vašom okoli. Na kúpu expanznej zbrane stačí naďalej len OP a vek 18 rokov!

Informovanie zákazníka o zľavách a výpredajoch

Informácia o najnižšej cene výrobku, za ktorú predávajúci ponúkal a predával daný výrobok, sa zobrazuje vždy v produktovej karte - na stránke konkrétneho produktu, kotrý sa aktuálne v zľave nachádza, a to:

- v dobe 30 dní pred poskytnutím zľavy, 
- od okamihu, kedy začal výrobok ponúkať a predávať, do momentu, kedy poskytol zľavu, pokiaľ je výrobok v predaji kratšie ako 30 dní
- v dobe 30 dní pred prvým poskytnutím zľavy, ak sa zvyšuje zľava z ceny postupne.

Pokiaľ na webe nájde zákazník zľavu, jedná sa o skutočnú zľavu z ceny, za ktorú bol daný produkt ponúkaný 30 dní pred poskytnutím zľavy.

Ako teda počítame zľavy? Pôvodná cena (na webe vyobrazená v rámci informovania o zľave ako: Cena za posledných 30 dní pred zľavou ) znamená najnižšiu cenu za posledných 30 dní pred zľavnením, za ktorú sme predmetný tovar ponúkali na našom e-shope.

Overovanie spotrebiteľských recenzií

Na Našom webe zobrazujeme len skutočné recenzie od skutočných zákazníkov, ktorý vykonali nákup a majú priamu skúsenosť s nakupovaním a s produktom. Recenziu teda môže zadať len ten zákazník, ktorý uskutočnil nákup, a teda totožnosť hodnotiteľa je overená e-mailovou adresou, ktorá bola uvedená pri objednávke. Túto službu pre Nás vykonáva portál Heureka, ktorý zasiela na emailovú adresu zákazníka "dotazník spokojnosti" na základe ktorého sa neskôr zobrazia recenzie buď na webe alebo v plugine "Overené zákazníkmi". Email sa zákazníkovi zašle len v prípade, že súhlasí/nesúhlasú s poskytnutím email adresy pre účel zaslania daného dotazníka. Pokiaľ nesúhlasí, dotazník spokojnosti sa nezašle a tým nie je možné pridať akékoľvek hodnotenie. Recenzie sú teda kontrolované, pravdivé a len od skutočných zákazníkov ktorý vykonali na webe nákup.

Aktuálne ku dnešnému dátumu:

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NzRlZm