S cieľom uľahčiť používanie webovej stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Informácie a nastavenia nájdete tu.

Tel: 07:00h - 15:00h + 421 918 046 176 - pracovné dni    tifantex.cz    tifantex.sk





iMeteo.sk

Akciový tovar

Cena 4,90 EUR
Na sklade > 5 ks
Akcia

Nôž s tanto čepeľou

4178F5

Cena 12,82 EUR
Na sklade > 5 ks
Akcia

Multifunkčný nôž

3689E5

Cena za posledných 30 dní pred zľavou 13,90 EUR
Cena 10,98 EUR
Na sklade > 5 ks
Akcia
zľava 21 %

Potrebujete poradiť?

0918 046 176 (po-pia: 07:00-15:00h)
podpora(a)tifantex.sk
TifanTEX s.r.o., Lehota pri Nitre, 951 36
Vzorková predajňa (po-pia: 07:00-16:00h)


Čo je reklamácia?

Reklamácie zákazníkov sú spätnou väzbou od kupujúcich o ich problémoch / probléme s produktom, službami alebo činnosťou spoločnosti. Táto spätná väzba poskytuje podnikom príležitosť poskytnúť lepšie služby zákazníkom tým, že sa sťažnosťou zaoberajú a ponúknu jej riešenie.

Zákazník môže podať reklamáciu, ak má problémy s výrobkom alebo službou spoločnosti. Zákazník môže napríklad vysvetliť, že výrobok prišiel pokazený alebo že výrobok funguje inak, ako očakával. Keď sa to stane, je dôležité dôkladne zdokumentovať obavy zákazníka. Táto dokumentácia môže vašej spoločnosti pomôcť určiť, či má zmeniť svoje výrobky alebo služby s cieľom zlepšiť kvalitu.

<< Späť na Slovník

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YTdhYWEx